מותג מוביל בטיפוח לרכב - מאז 1950

זה לא באמת משנה אם מדובר במכונית קטנה, רכב בינוני או רכב יוקרתי, בין אם בספורט מוטורי, בסצנת הטיונינג או בעולם המכוניות הקלאסיות: SONAX תמיד היתה לצדם של אוהבי הרכב והעניקה מראה מושלם לרכבים.

ההיסטוריה של SONAX חוזרת לשנת 1903. באותה תקופה, פרנץ הופמן, סבא רבא של בעלי החברה הנוכחי, עסק בכריית סיליקה (צורן דו חמצני) בנויבורג אן דר דונאו שבגרמניה. הסיליקה הוא מינרל עדין מאוד ששימש לליטוש ביתי.

SONAX מתחילה כחלוצה בתחום הטיפול ברכב.

לאחר מלחמת העולם השנייה החל פרנץ הופמן לייצר מוצרי טיפוח. המותג SONA שימש בעיקר לפוליש של כלי כסף ביתיים, ולתחום טיפוח הרכב הוסיפו X לשם המותג (שהגיע מהביטוי WAX - ווקס) וכך נולד המותג SONAX.
ההתחלה הייתה בעלת אופי פשוט: ארבעה נציגי SONAX נסעו בדרכים בגרמניה בחיפושיות פולקסווגן עמוסות במוצרים. הקשר האישי עם הלקוחות היה הגורם העיקרי להצלחה באותם ימים, כאשר באותה תקופה הפרסום המסחרי במדיה היה כמעט בלתי אפשרי ונגיש לעסק מתחיל.

למראה מושלם של הרכב

לאחר מלחמת העולם השנייה גרמניה המערבית ואוסטריה חוו צמיחה כלכלית חסרת תקדים, מה שהיווה הזדמנות לפריצת הדרך של מוצרי הטיפוח לרכב של SONAX. מאמצע שנות ה-60 ואילך, SONAX סיפקה גם מוצרי ניקוי וטיפוח איכותיים עבור מרכזי שטיפה עם מכונות אוטומטיות . במקביל, תחום ה-DIY (עשה זאת בעצמך) של המוצרים לשטיפה וטיפוח, המשיך להתקדם ללא הרף. יותר ויותר אנשים יכלו להרשות לעצמם מכוניות פרטיות ובשבתות שטיפת הרכב הפכה לסוג של "טקס", לעתים רחוקות על ידי עובד בתחנת הדלק, לרוב בוצע בגאווה על ידי בעל הרכב בעצמו. הביקוש למוצרי טיפוח לרכב עלה בחדות — ואיתו הצלחת המותג SONAX.
עד מהרה, SONAX פתחה שווקים נוספים: תעשייה חקלאית, ציוד טכני, בנייה, הנדסת ייצור , המגזר הסניטרי ועוד רבים- כולם שילבו והתבססו בתהליכי העבודה על מוצרי האיכות של SONAX.

רעיונות מבריקים להצלחות של היום ומחר

מחלקת המחקר של SONAX פועלת ללא הרף כדי להפוך מוצרים טובים לטובים יותר. חדשנות בלתי פוסקת מושכת את תשומת הלב וההעדפה בקרב הענפים השונים שמשתמשים במוצרי SONAX.
 
כיום ניתן להשיג את SONAX בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. נתח היצוא בכלל הפעילות של החברה, צמח ליותר מ-43%. ברחבי העולם, מוצרי SONAX מייצגים את האיכות הגבוהה ביותר עם תו התקן של "תוצרת גרמניה" ובעיקר מועדפים בזכות ביצועים יוצאי דופן. מבחנים אובייקטיבים ופרסים רבים של מוסדות עצמאיים מדגישים זאת שנה אחר שנה.
 
  למרות הצמיחה המהירה מפתרון פוליש ביתי למוצרי כסף ועד ליצרנית הפרימיום המפורסמת בעולם של מוצרי טיפוח מכל הסוגים, SONAX תמיד נשארה עסק משפחתי עם שורשים חזקים.

אוריינטציה עסקית שמרוכזת בצרכי הלקוחות, יחד עם נכונות בלתי מתפשרת לחדשנות הופכים אותנו ב-SONAX למובילים בענף. אלו השורשים האיתנים שלנו שנטועים עמוק בנויבורג שבגרמניה.


מנפרד הופמן , נשיא SONAX

מלאו את פרטיכם והירשמו לדיוור שלנו!